Annonce


Centeret går i sort
rødovre-centrum_jul03_161210_BP.jpg
Black Friday er ikke en prisfest. Det er en hyggedag for hele familien, mener marketingdirektør i Rødovre Centrum, Charlotte Andersen. Foto: Arkiv
black friday Black Friday er ikke en prisfest. Det er en hyggedag for hele familien, mener marketingdirektør i Rødovre Centrum, Charlotte Andersen.

Mens amerikanerne kan se frem til vanvittige tilbud, når butikkerne tømmer lagrene, kan kunderne i Rødovre Centrum se frem til hygge, underholdning og bedre tilbud end normalt på den såkaldte Black Friday.
Dagen er først og fremmest en hyggedag, mener marketingsdirektør i Rødovre Centrum, Charlotte Andersen.
”Det er ikke en prisjagt, men en fordansket udgave med fokus på gode tilbud og social hygge med hele familien, der tager ud og kigger på butikker og spiser sammen,” siger hun.
Når hele centeret alligevel går i sort på fredag, er det altså ikke et smart salgstrick fra butikkernes side.
”Vi lytter hele tiden til kunderne og det er kunderne, der har efterspurgt, vi laver noget på Black Friday. Butikkerne er med og som centerforening bakker vi selvfølgelig op om kundernes ønske ved at sørge for underholdning til både børn og voksne,” lover hun.

Men er det så ikke bare en fesen udgave af Black Friday?
”Det er en af de dage, hvor der er flest kunder i centeret, så jeg synes ikke, den er fesen. Til gengæld er det en fordansket udgave med fokus på hygge. Black Friday er et eksempel på, at vi gerne vil overtage nogle traditioner, men ikke gør det blindt. De skal bundfælde sig og fordanskes,” siger hun.

Annonce
Kommentarer
Top